Wysyłanie korespondencji otrzymanej e-mailem w systemie Sekretariat


W systemie Sekretariat Firma istnieje możliwość wysyłania wprowadzonej korespondencji otrzymanej do osób, które wskazaliśmy w polu przekazano do. W takiej sytuacji system wyśle e-maila informującego o nowej korespondencji otrzymanej. Jeżeli pod korespondencję zostanie podpięty załącznik system doda go do wiadomości e-mail.
W parametrach programu (Administracja-Opcje-Parametry programu) ustawiamy opcje:

  • Email – nazwa konta, z którego jest wysyłany email
  • Nazwa
  • Smtp – serwer smtp
  • Hasło- hasło do konta

Możemy sprawdzić działanie za pomocą przycisku Testuj. Jeżeli nie pojawi się błąd to połączenie z serwerem jest poprawne.

Konfiguracja wysyłania korespondencji

Dodatkowe opcje:
Wysyłanie korespondencji e-mailem:

Wysyłanie parametr

- Wyłączone – opcja nie aktywna
- TAK – opcja aktywna na karcie korespondencji pojawi się przycisk wysyłania korespondencji.

Korespondencja otrzymana

- NIE – opcja jest aktywna, ale przycisk domyślnie jest niezaznaczony. Operator może go zaznaczyć w zależności od potrzeby.

Korespondencja otrzymana

Wysyłaj potwierdzenie email – wysłany mail żąda wysłania potwierdzenia odebrania emaila.

Wysyłaj potwierdzenie

Wysyłaj pojedynczy adres e-mail do wszystkich adresatów – system wysyła emaile do pracowników osobno.

Wysyłaj

  • Tomasz Matuszczyk
  • 23/06/2014
  • 0
  • Sekretariat Archiwum, Archiwizacja danych



Dodaj komentarz