Czym jest obieg dokumentów i jak go wykorzystać?
Każdy pracodawca dobrze wie, jak ważnym aspektem jest obieg wiadomości w instytucji. Duża ilość dokumentów oraz rosnąca zawartość tzw. ‘’biurokracji’’ powoduje, że osoby nie mogą pracować skutecznie.
Jednocześnie każde przedsiębiorstwo dąży do poprawy swoich wyników. Jednym z rozwiązań jest zatrudnienie pracownika, którego obowiązkiem będzie układ dokumentów – jest to jednak znaczny koszt, zwłaszcza dla małych i średnich firm. Lepszym rozwiązaniem jest zastosowanie specjalnego programu, które zajmie się wszystkim automatycznie.
Elektroniczny obieg dokumentów to coraz popularniejszy sposób na prawidłową organizację informacji w spółce. Program jest bardzo łatwe w obsłudze, dzięki czemu każdy z użytkowników ma dostęp do przekazanych mu dokumentów. To rozwiązanie aprobuje nie tylko na archiwizację plików elektronicznych, ale również stworzenie biblioteki zeskanowanych dokumentów – żadna informacja nie zostanie zagubiona, a praca w korporacji będzie przyjemnością.
Dużą funkcjonalnością obiegu dokumentów jest fakt, że użytkownicy mogą zająć się swoimi zadaniami – bez potrzeby organizacji dokumentów. Całość jest w gruncie rzeczy prosta – wszystkie informacje są w jednym miejscu, a osoba upoważniona może udzielać odpowiednie uprawnienia pracownikom. Dzięki temu tajne dokumenty nie dostaną się w niepożądane ręce.
AtSoftware Workflow to znacznie więcej niż system do obiegu dokumentów
System może obsługiwać procesy skanowania, rejestracji, dekretacji analitycznej, obiegu, archiwizacji i wyszukiwania najczęściej wykorzystywanych typów dokumentów, jak np. dzienniki podawcze, zapotrzebowania wewnętrzne, faktury kosztowe, umowy, wnioski urlopowe, delegacje czy okólniki. Oprogramowanie zapewnia dołączanie dowolnych plików.
System elektronicznego obiegu dokumentów zamienia papierową wersję dokumentów na elektroniczną, co ułatwia pracę oraz umożliwia stały i nieograniczony dostęp do dokumentu dla wyznaczonej grupy użytkowników.
Oferowany przez nas system elektronicznego obiegu dokumentów jest narzędziem automatyzującym procesy zarządzania informacją i obiegiem pracy oraz dowolnych dokumentów w przedsiębiorstwie. System do obiegu dokumentów może pracować samodzielnie, bądź stanowić jeden z elementów platformy Sekretariat.
Sekretariat Workflow to system obiegu dokumentów i ich archiwizacji, który kompleksowo podchodzi do problemu zarządzania danymi, szczegółowo analizując różne ich aspekty.
System elektronicznego obiegu dokumentów jest bardzo pomocny, gdyż umożliwia szybki dostęp do informacji, które często dostępne są jedynie dla wąskiego grona osób. Ważne jest to dla kadry zarządzającej, która dzięki temu ma bardzo szybko wgląd do wszystkich dokumentów, które codziennie trafiają do firmy oraz są generowane przez pracowników.